Vrácení zboží a reklamace

DOKÁŽEME s.r.o.

Vrácení zboží a reklamace

Reklamace pískovcových výrobků z DOKÁŽEME s.r.o. - Podmínky a specifika reklamace.
Reklamace pískovcových výrobků z DOKÁŽEME s.r.o. – Podmínky a specifika reklamace.

Abychom předešli vracení zboží, chceme všechny zákazníky DOKÁŽEME s.r.o požádat o zralou úvahu, zda je vámi objednávaný výrobek opravdu ten pravý. Většina objednávaného sortimentu je velmi náročná na přepravu a zabalení!

Touto cestou chceme eliminovat zbytečné komplikace a finanční výdaje na obou stranách spojené s přepravou zboží při nesprávném výběru výrobku.

Jak postupovat při vrácení zboží v zákonné lhůtě?

Výrobek můžete vrátit bez udání důvodu v zákonné lhůtě 14 dnů. Před odesláním zboží nás o tom informujte písemně na adresu obchod@dokazeme.cz nebo telefonicky na čísle +420 777 217 326.

Je vždy nutné uvést číslo objednávky a číslo účtu na které budete požadovat vracet kupní cenu. Zaplacenou částku vám vrátíme na účet, jakmile nepoškozené zboží převezmeme. Výrobek musí být na náklady objednavatele dopraven na adresu odesílatele.

Výrobek zabalte do původního obalu. Pokud je obal poškozen, použijte vlastní obal tak, aby byl výrobek při přepravě dostatečně chráněn. Výrobek nám můžete dodat i osobně na adresu odesílatele. Vzhledem k faktu, že se jedná o rozměrné zboží, můžete se s námi spojit a pokusíme se najít nejlepší a bezpečné řešení vrácení zboží.

Důležité je, že vrácení zboží bez udání důvodu do 14dnů se vztahuje pouze na výrobky, které jsme pro vás nepřipravovali na míru vašim požadavkům. Proto klademe důraz na vzájemnou komunikaci týkající se zakázkové výroby a ochotně s vámi budeme řešit všechny požadavky tak, abyste byli vždy spokojeni.

Jak postupovat při reklamaci našich výrobků?

Nejčastější důvod reklamace je poškození zboží přepravou. Z tohoto důvodu prosíme všechny zákazníky k důsledné kontrole při převzetí zásilky od přepravní společnosti. Nepodceňujte kontrolu ještě za účasti přepravce a pokud je obal poškozen, požadujte po přepravci zapsat skutečnost na přepravní list.

K uznání reklamace poškozeného materiálu přepravou je záznam na přepravním listu nedílnou součástí reklamačního procesu spolu s fotodokumentací. Tyto dokumenty zašlete na emailovou adresu obchod@dokazeme.cz.

Pokud poškození zboží zjistíte po jeho rozbalení, tak nás neprodleně kontaktujte na čísle +420 777 217 326 nebo e-mailem na obchod@dokazeme.cz.

Při řešení reklamace potřebujeme znát číslo objednávky, která obsahovala reklamované zboží, důvod reklamace, fotodokumentaci poškozeného zboží nebo zásilky, ve které zboží dorazilo.

Kompletní reklamované zboží posílejte zabalené v obalu tak, aby nedošlo k dalšímu poškození na adresu odesílatele. Výsledek reklamace vám sdělíme v co nejkratší době od fyzického převzetí reklamované zásilky, dle platné legislativy.


Nejžádanější pískovcové výrobky

0